Medytacja – dzień dobry

Związki medytacyjne, użyteczne wskazówki i techniki oraz wiele więcej ... Zarejestruj się!

W podróży, aby stać się bardziej zdrowe, dodanie do codziennej medytacji wywarło największy wpływ na moje życie. Jako osoba niespokojna, która cierpiała również na depresję przez ponad połowę mojego życia, nie mogę zawyżać korzyści, jakie ta praktyka ma dla mnie. Jedzenie jest lepsze, a ćwiczenia są ważne, wraz z lekami i / lub terapią, jeśli zajdzie taka potrzeba, ale jeśli masz do czynienia z chorobami psychicznymi, zachęcam do spróbowania medytacji.

W uniwersalnym sufismu istnieją trzy aspekty lub poziomy medytacji. Pierwszym jest koncentracja. Z HRM, tętno i oddech stanowią nieodłączne obiekty koncentracji. Innymi aspektami jaźni mogą być obiekty koncentracji, jak zewnętrzne obiekty, dźwięki, pojęcia, uczucia itp. Drugim aspektem jest kontemplacja, która może skupiać się na czymkolwiek. Trzecim aspektem jest to, co formalnie jest znane jako medytacja.

Jest to szeroko stosowana forma medytacji, z ponad 5 milionami praktyków na całym świecie, a wiele badań naukowych, wiele sponsorowanych przez organizację, świadczących o zaletach tej praktyki. Istnieje ponad 600 artykułów naukowych, z których wiele zostało poddanych wzajemnej weryfikacji i wykorzystałem część swoich badań przy tworzeniu moich zalet medytacji. Są jednak również krytycy Maharishi i jego organizacji, a także oskarżenia o zachowania kulturowe i wątpliwe praktyki badawcze.

Dla większości ludzi, medytacja uważności może być jedynym rodzajem medytacji, jaka będzie im odpowiadać, zwłaszcza jeśli ich skupienie jest tylko fizycznymi i umysłowymi korzyściami medytacji, ponieważ zwykle jest to odrębne od kilku wschodnich pojęć i filozofii, które tradycyjnie towarzyszyły praktyce . I to jest świetne - przyniesie wiele dobrych rzeczy do Twojego życia.




Komentarze